22:a december

Jag tänkte mest bara säga God jul och Gott nytt år till allihopa.

Jag har precis vinkat av älsklingen och kommit hem efter ett hårt träningspass på gymmet. Det är konstigt hur beroende man kan bli av en enda människa!! Jag är beroende av dig snygging. Hoppas du får det bra uppe i norrland. Ångrar lite att jag inte följde med... Men men, jag håller på att packa för fullt inför en hemflytt till pappsen under några dagars tid, och allt måste verkligen med! Det går inte att glömma något. Arbetskläder, kläder till julafton, kläder att gå ut i, skitkläder som man kan ha och rensa källan i osv osv. Sen ska allt smink, datorn, diverse sladdar och olika par skor och sist men inte minst ska jag och alla julklappar med. Det kommer bli trångt i bilen!

Nu bär det av till julmiddag hos mormor! (Bilder kommer senare på svärfars julgran som vi pyntade igår... 150 julgranskulor och mängder av glitter och annat)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får det toppen tjejen! Vi hörs :D

2008-12-22 @ 14:36:14
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anonym

ångrar att du inte hängde med?! vi kommer få en kanon-jul ska du se ;) vi ska ju dra upp dig på juldagen också!! :D

2008-12-22 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback