Fääärdig...?

Sådär. Nu är jag klar för denna gång. Efter en del trixande och fixande så det det rätt skapligt ut. Eller? Ser blomman helt crazy ut?

Det blev en riktig bloggfixarkväll ikväll. Sitter brevid sambo för en gångs skull och vi fixar bloggarna ikapp, medan tv:n står på i bakgrunden. Samtidigt sitter jag på msn och pratar med min yngsta syster och hjälper henne lite smått med hennes bloggs utseende. Man känner sig så uppkopplad :)

Jag har fått nya drömmar, eller jag har börjat släppa fram mina drömmar lite smått, som jag har haft och tänkt på i hemlighet, länge. En dröm om ett eget företag. Vi får se om jag lyckas göra något av mina planer. Får spinna vidare på mina idéer, så länge säger jag inte så mycket mer. Allt för att göra er nyfikna. Haha!!

2 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Elina, skärpning! Nu blev jag jättenyfiken på det där med eget företag!



Tjusigt med en färgklick i bloggvärlden :D

2008-12-17 @ 21:41:25
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: t

med blomman blev det jättesnyggt ! :D min blogg ser däremot så tom ut :(

2008-12-18 @ 14:56:57
URL: http://sevendaystova.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback