Happy New Year, almost.

Nyår är planerat, bokat och betald. Det ska bli riktigt roligt i år! Trerätters middag med hundra inbjudna. Nu är det bara kostym som ska inhandlas till älsklingen och en riktig nyårsklänning till mig. Hoppas kunna hitta en nere i Malmö i någon rolig butik, så att man inte har någon från Ginatricot som alla andra har. Åh, vad det är spännande :)



Nu har jag börjat förbereda lite hemma tills torsdag, då tåget går till Malmö. Tvätta och planera kläder. Det är bara över helgen men ändå!

Nu ska jag på ortopediföreläsning i fyra timmar. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men, vavava? Vad är det för grej??

2008-12-02 @ 13:26:16
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: t

säkert ? ska jag vara glad över min familj ? min pappa pratar jag knappt inte med och han bryr sig inte om jag bor hos han eller inte, siri bråkar jag bara med och hon blir sur för minsta lilla jag säger, du bor långt bort och vi träffas nästan aldrig längre och när vi gör det så bråkar vi eller iallafall tjaffsar, mamma är sjuk och efter jul kommer hon inte ha något jobb längre så vi får ännu mindre pengar och jag är rädd att vi måste flytta ! även om mamma säger att hon tänker bo kvar här tills dom tvingar henne att flytta så är jag säker på att vi inte kommer det, vi har inte mycket pengar nu och då kommer vi ha ännu mindre pengar ! jag är glad att ni är min familj, och inga andra men jag är inte glad över hur situationen är. (förutom pappa förståss för han ingår inte i min familj!) och du tror att någon vill ha det såhär ? iallafall ingen jag känner.

2008-12-02 @ 17:28:14
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: t

föresten, skulle inte du bo hos mamma på nyår så vi kunde åka till sthlm ? det var vad hon sa till mig igår iallfall. :/

2008-12-02 @ 17:29:15
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback