Hem ljuva hem... - Nee

Jag är åter hemma i regniga Örebro. Tyvärr. Aldeles för långt ifrån kärleken för att det ska vara sunt! Men nu är det bara 11 dagar tills vi ses igen och inte 37 dagar som det var sist. Men det har varit en underbar helg, med många fina minnen som har ettsat sig fast. Längtar tills den 19:e.

Nu sitter jag här och försöker plugga till tentan som kommer. Tog hjälp av några gammla övningstentor, men det hjälpte inte så mycket. Det går väldigt sakta framåt och jag förstår knappt hälften. Yippie!! Men jag ska snart ner till träningen och rensa huvudet lite. Det har varit en lång och tröttsam dag. Kan säga att våran föreläsare hade en väldigt intressant slips. Till och med så intressant att jag var tvungen att rita av den. Ska rita upp den i det braiga programet paint efter jag kommit hem, så ni inte går miste om dagens roliga.

So long, have a nice time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback