Bilkörning och kreativitet

Idag har jag kört bil, i flera timmar. Jag är ny inspirerad och känner kreativiteten flöda. Jag har varit i Gränna. Jag har kört i 120 km/h lagligt. Och jag har druckit min första kaffekopp i hela mitt liv!

Nu när jag kommit hem så är jag oerhört trött. Vill gå och lägga mig på direkten men det är lite tidigt 18.30 på kvällen, faktiskt. Men det kan man ju inte, så jag ska snart duscha och hoppas att tiden rinner iväg. Imorgon ska jag dessutom vara hundvakt, till det lilla monstret. Ser fram emot tjejkvällen imorgon också. Paj, en god sallad och bröd. By the way! A, jag hoppas du inte är hundrädd.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra för kaffet!! ;) och pussa min älöskling en extra gång på örat från mig <3

2008-11-27 @ 20:51:53
Postat av: Johanna

Gränna? Vad gjorde du där? Och hund? Vad är det för hund?



Och jag kommer sitta i skogen och tänka på er imorgon! Vi får styra något snart igen! :)

2008-11-27 @ 21:17:44
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

och förresten - hur var kaffet?

2008-11-27 @ 21:25:17
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback