Inga tentanerver i sikte!

Så har även denna helg avklarats. Dock med en del pust och stön.

Har skrivit tenta, tränat, städat, pluggat, diskat, fixat, sovit (sovmorgon för första gången på tre veckor ungefär) och dagdrömt. Men nu är man åter tillbakaskjutsad till verkligheten, när man sitter och blickar ner i sina anteckningar om depressioner och ångest. Ett oerhört upplyftande ämne att läsa om måste jag få säga. Speciellt när man är trött och slut på energi.

Veckan som kommer bjuder på ett fullspäckat schema, as always!

Måndag - tenta 9-12, FSAstud möte 16, vattenaerobic 19.30
Tisdag - föreläsning 9-12, shopping med mamma, plugg
Onsdag - föreläsning 9-12, träning, hem och gratta syster
Torsdag - plugga, core
Fredag - föreläsning 9-12, träna, sminka och fixa iordning syster för kvällen, hem till mamma

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart tränar du någonstans? :) Jag längtar verkligen tillbaka till gymmet! Hatar att vara sjuk länge. När tentan är avklarad på fredag tar jag mig nog en tur och mjukstartar på nytt ^^



Lycka till med den späckade veckan! :)

2008-11-16 @ 21:35:40
URL: http://nordfeldt.blogspot.com
Postat av: siri

Du har ju helt sjukt mkt att göra hela tiden!! du borde lugna ner dig lite och hänga med ut på fredag :)

2008-11-17 @ 13:56:06
Postat av: t

sparar :P

2008-11-17 @ 15:57:08
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad bra att det finns ett i Brickebacken också, det skulle varit drygt att behöva åka ut till haga cantrum varje gång jag ska träna!



har vi spikat fredag nästa vecka för relaxen? läste något om det på saras blogg .

2008-11-18 @ 00:41:53
URL: http://nordfeldt.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja! vi bokar :) jag slutar vid kl 18 den fredagen (inte nu men nästa var det va?) Så efter det är det fritt fram :)

2008-11-18 @ 20:21:15
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback