långa nätter

Mitt nya liv är nu tillbaka igen. Efter några veckors sjukdom har jag äntligen besegrat förkylningen och tagit mig tillbaka till gymmet! Det var fruktansvärt skönt efter träningen, mitt i var det dock inte lika skönt. Jösses, vad man tappar muskler och kondition när man är sjuk och inte gör någonting! Jag hade precis höjt alla mina vikter innan jag blev sjuk, så gårdagens runda blev rätt kämpig kan jag ju säga! Men nu är det bara att kämpa på. Träning, diet och mitt nya liv - here I come... again!

Jag har fastnat för Mellisa Horns musik, som så många andra. Hennes texter är underbart bra, och de går på repeat hela tiden (tillsammans med mamma mias soundtrack, som jag inte heller har kunnat släppa).

"Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man vill vara
 och någon att ty sig till när långa nätter inte gör som man vill "
-



Kommentarer
Postat av: Johanna

Melissa Horn & Mamma Mia är det bästa. Har vi nu utökat soundtracket? Eller Melissa Horn kanske inte är jättejätteskränsjungvänligt? :D



Skönt att du är frisk igen. Vi ses på tisdag! :D

2008-11-05 @ 01:49:14
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback