semester i 6 timmar

Relaxen igår - var välbehövligt. Finns inte så mycket mer att säga om det än att jag åkte ruchebanan X2 ggr. Jag tvingade mig själv. Sista gången var för att terapia mig själv, för att kunna åka den någon annan gång också. Annars var den mest hemsk. Forsen var däremot roligt, fick dock bara med mig sällskap tre ggr så det blev inga fler åk i den. Annars säger jag bara tack för en trevlig kväll, och vi syns igen på fredag girls.

Annars är det inte så mycket som händer. Jag har fullt upp med saker att göra igen, och jag känner att jag börjar bli stressad. Men det är väl bara att bita i det sura och ta tag i skiten. Klarade i alla fall anatomitentan, så nu är det bara en dom kvar!

Älskling, du är saknad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gårdagen var underbar!!!! <3

2008-11-26 @ 15:49:32
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag pratade nyss med mor min. Hon ska in till stan, och det känns som att jag borde utnyttja själva gratisgrejen. :/



men ni vet.... from måndag kväll har jag all tid i världen, och hittar gärna på saker typ...JÄMT! :D



(kommer hem från skogen måndag kväll :P )

2008-11-26 @ 16:58:37
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback