Spärra in mig!

Jag är på shoppinghumör! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, bara att jag inte ska gå in i någon affär alls för tillfället. För då kan det hända jobbiga saker känner jag. jag kommer tömma hela affären och därmed mitt bankkonto!!. Jag vill shoppa massor av kläder, vinterjacka, vinterskor, stickade tröjor, mer skor, ännu mer skor, bokhylla, skrivbord, massor av inredningssaker, ljus, smink osv osv. Listan kan göras oändlig och allt behöver jag! ... Nästan.


Nästa fredag ska jag och min syster, S, gå på stan. Hoppas att min abstinens har försvunnit tills dess, annars kan det bli farligt dyrt! Jag hade föresten besök av min kära syster idag. Det var mycket trevligt, och jag hoppas inte att det dröjer länge tills vi ses igen (säkerligen syns vi imorrn, så så var det med det).

Nu ska jag försöka hitta något gott att äta i våran kyl/frys. Jag är jättesugen på saltlakrits...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lugnt med shoppingen elina ;)

//Johanna

2008-11-08 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback