Flitig student

Nu är jag hemma ifrån 4 timmar på biblioteket. Tro det eller ej men det är ganska mysigt där. Man känner sig så härligt kreativ när man sitter där i sitt lilla bås och har papper och böcker över hela bänkytan. Man behöver ju inte nämna att man inte förstår mer än hälften av det man läser. Men några ljusa stunder har det faktiskt blivit idag. *Stolt*.

Nu sitter jag och planerar för morgondagen. Tänker nog sitta på bibliteket imorgon igen. Same procedure as last year... Same procedure like every year (läs tenta) james. Efter mina spenderande timmar där ska jag nog ta mig in till stan och shoppa lite. Behöver en mössa och någon baströja... Nej nu ska jag få något i magen innan jag ska ta mig över till Norrgatan och besöka en av de boende där

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för besöket fining!

Och jag hoppas att allting löser sig! <3

2008-10-29 @ 18:15:31
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback