Nästan fredag

Nu äntligen är det kväll! Dagen har gått i full fart hela tiden. Har pluggat några timmar, men med så mycket latin vi har kan man inte plugga hur länge som helst innan man spyr över det. Istället har jag och min sambo städat, rensat och rensat oss själva. Städning av lägenhet, rensning av alla saker över allt i hela lägenheten (till och med balkongen fick sig en körare!), sen har vi rensat oss själva med CORE, orbitrek och slutligen en dusch. Att hela grejen med städningen blev av är nog därför att sambos kärlek kommer imorgon och hon har inte sovit, hyperventilerar och kan inte sitta still i två sekunder. Detta innebar att hon kunde fokusera på städning och jag följde med i fotspåren för att kunna få bort allt jag så länge har velat få bort (dvs dagarna efter vi flyttade in). Så nu är lägenheten som ny (så ny som det går i alla fall)! Vi kom också fram till att vi har bott här i över ett halvår, tänk vad tiden kan gå fort!!

Morgondagen bjuder på en härlig föreläsning 08.30-12.00 om endokrinologi. Sen är det hem som gäller, för att sedan åka och hämta sambos kärlek på stationen. Han kommer åka på godkänande och inspektion, banne mig. Ska bli kul att träffa den person som har fått min sambo att sväva på rosa moln, jag är så glad för din skull! Sen ska vi alla tre handla mat, shoppa skor och kläder och sen åka hem igen. Kvällen innebär utgång och dans!!


Nu är klockan 21.26 och jag är hungrig som en varg! Nu får frugan komma ut ur duschen så jag får någon mat i dag!

Kommentarer
Postat av: sambo

älskar dina beskrivningar av mig jämt :) jag framstår som en fullt normalt fungerande människa som aldrig har något konstigheter för mig ju. Du nästan glorifierar mig lite grann :P

2008-10-09 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback