Ryggont!

Igår var vi på Pilates, det var fan inget för mig! Varken för min mage, rygg eller mina knän. Min kommentar efter (som jag redan hade glömt bort - minne som en guldfisk!) har sambo turligt nog citerat på sin blogg. "Magen kan jag träna på coren och andas kan jag göra när jag sover". Sammanfattat och bra om Pilates av mig! Nej, det var ungerfär lika roligt som när jag provade på Falun Gong, fruktansvärt tråkigt alltså!

Så efter en ganska sömnlös natt så vankas det föreläsning på bästa tiden på dagen, 13-17. Det finns ingen värre tid tror jag! Hela dagen är förstörd. Ännu bättre med dagens ämne, Njurar, syra och bas. Yippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback