Fredagskväll... hemma

Dagens föreläsning ledde till en hjärna som kändes helt mosig.
För mycket ord på latin om ryggmärgen och hjärnan helt enkelt!

Efter hemkost till lägenheten och lite uppvilande i form av linsgryta och musik, begav vi ( jag och sambo) oss ner på stan. Där skulle det inhandlas:
- hänglås
- Te (rabarber)
- träningslinne
- träningsbh
- måttband
Efter besök på alla sportbutiker i Örebro utan något positivt resultat, begav vi oss in på Cubus för att leta sportbhåar. Ut kom vi utan sportbehåar men med två linnen var. Våra nya sportlinnen. Jag tog ett rosa linne och ett grönt och min sambo tog ett grönt linne och ett rosa. Ska jag nämna att det var samma linnen men i olika storlekar? Det är i alla fall nu det börjar märkas att vi bott ihop förlänge (!!). Dvs från i söndags, vilket är 5 dagar..... *host host*

Jaja, nu är vi i alla fall mätta och belåtna. Det blev grönsaker i tortilabröd och ett glas äppeljouice (det är ju trots allt fredagkväll).

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så söta är ni!

jag kör också nyttigt, i alla fall lite halvt. blir lite fusk ibland, men i det stora hela så... :)

2008-09-07 @ 16:37:52
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback