Fredagskvällen

Gårdagen var en otroligt rörig, men fruktansvärt trevlig dag! Det började med en föreläsning om Digestion (så nu kan jag exakt tala om för er hur ni sväljer maten och vad den går igenom hela vägen "ut"). Inte alltför rolig föreläsning kanske, men det är väl viktigt ändå. Sen cyklade jag hem (orkade knappt upp för backen, CORE säger jag bara!) för att typ vända i dörren och ta bilen ner till stan. Där träffade jag C och vi gick tillsammans på Thai-massage, aldrig igen säger jag bara! Och gå absolut inte dit med träningsvärk, de har halft ihjäl kroppen! Nej det var absolut inte min grej, tacka vet jag svensk hederlig olje-massage! Efter det kastade jag mig in i bilen igen, tokkörde hem. Åt en knäckemacka och sedan var det bara för tjejerna att komma!

Vi hade nämligen tjejkväll, med hudvård/smink, lite vin, tända ljus, god mat och alldeles förmycket prat! :) En alldeles underbar kväll som vi måste göra om (en gång i månaden, remember?). Vi har glidit ifrån varandra för mycket, och det måste ändras på!

Mer kommer sen, sambo ser ut som hon väntar på något (det betyder att jag måste lägga upp inlägget och börja plugga igen).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, men det lät himla nice. Något jag skulle behöva! Vad kostar det? eller, nåt?



Definitivt, en gång i månaden - minst! <3

2008-09-20 @ 18:59:58
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback