klockan är nu läggdags! Om ca 1-2 h i alla fall....

Jaha... då sitter man här och har en lite paus. Har pluggat sen 19.00 (med untantag från att springa ner till tvättstugan och fixa med tvätten). Nu är klockan ungefär 23.30, och jag har precis lagt ner studiehandledningen för att göra något roligare: skriva klart labbrapporten! Tyvärr känner jag inte att jag har lärt mig något, har haft några ljusa stunder men de har snabbt tyngts ner av den massa fysiologi är! Pluggandet har också inneburit ett glas yoghurt (någon ny variant, Yoggi & 3 korn, inte så god, men helt ok), litervis med vatten, en vinare, och satsumas (ÄNTLIGEN finns de i butikerna igen, och är sådär härligt sura!). Nu måste jag bara inflikna att sambo står och gör varma mackor och har inte en tanke på att lägga sig verkar det som. Hon ska föresten överge mig i helgen. Vilket nog ska bli ganska skönt, eftersom min tenta är på onsdag och jag inte känner att det kommer gå bra. Nu har hon också hittat chokladsåsen i vårat kylskåp!!

Helgen erbjuder annars plugg, plugg och åter plugg. En middagstur hos mormor (kanske) och en fotograferingstur med syrran, kanske också J? Känner redan nu att jag kommer få sitta uppe hela nätterna långa! *Suck*

Nu blev det här ett långt inlägg känner jag, men jag behöver få skriva något som är kul för en gångs skull! (OM man bortser från labbrapport och studiehandledning).


                                         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då är det dags att jag inhandlar lite satsumas snart alltså?



Varma mackor och chokladsås....ja, vi vet ju alla att hon är lite tokig den där tjejen :P



Vi får höras sweet!!

2008-09-25 @ 00:06:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

ih :D

2008-09-25 @ 08:57:33
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback