Plugg

Då sitter men här vid köksbordet, redo att ta itu med dagens göra - plugg! Men för att det ska gå att plugga i den här svinkalla lägenheten (alla som hyr av Öbo vet vad jag menar), så får man göra följande: ta på sig raggsockor, en varm tröja, värma vetekudden och linda en filt runt hela kroppen. Sen så får man ju inte glömma att göra lite te. Så nu när jag har gjort allt och inte har några mer undanflykter, är det bara att börja plugga!! *Suck* Men det ska nog gå bra, ska renskriva alla anteckningar och kompletera lite i från boken.

Så intressant var mitt inlägg, men det kanske kommer mer, vem vet!

Update:

"Denna depolarisering kallas en excitatorisk (stimulerad) postsynaptisk potential, efter som den för membranpotentialen närmare tröskelvärdet för utlösning av en aktionspotential. Synapspotentialens storlek beror på hur många receptorer som binder transmittormolekyler, och därmed på mängden transmittorsubstans som frisatts från nervändslutet"

Sug på den du!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lätt att det ska dyka upp lite bilder sen ;) får det nog på måndag :D

2008-09-12 @ 17:17:25
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: sara

haha enkelt..förstod du inte den! skratta

2008-09-12 @ 22:38:27
URL: http://beautyofgrey.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, tack!

och myskväll det kommer bli kanon! <3

jag tar med kameran och nya objektivet ;]

2008-09-13 @ 21:27:10
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback