Då var dagen avklarad

Det gick bra den stund jag var på gymmet. Ändringar skulle göras i mitt träningsschema, så maskinernas nummer stämmer överens med mina papper. Och jag skulle hitta maskinernas plasering och komma överens med dem. Det var både nya och gammla maskiner av samma sort, så man kunde välja och vraka mellan finesserna. Även konditionsmaskinerna var annorlunda, så nu måste jag lära om allt som jag precis lärt mig. Men det ska nog gå bra. Om ni inte förstår allt jag skrivit, så är det så att jag har bytt gym. Det här gymmet ligger mycket närmre mig, och eftersom jag inte har någon träningspartner längre behöver jag inte träna i Brickebacken. Därför har jag bytt.

Jag har även hunnit med att tvätta och äntligen tagit min vitsippspromenad. Det var ritkigt skönt att komma ut i skogen och tänka på det som faller en in. Saknar det faktiskt, hur mycket jag än vill vara stadsmänniska behöver jag skogen och lugnet för att fungera!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör du på nautilus vid eyrabadet? (för visst är det nautilus där?) :)

2009-04-16 @ 21:35:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback