Freedom

Jag är friii, jag är friii, jag är friiii, ÄNTLIGEN!! Den där jag helst inte vill nämna vid namn, är nu inlämnad för bedömning. Helst vill jag inte ens se den någon mer. Men men. Nu är jag äntligen fri, i si så där fyra dagar. Äsch, bättre än ingenting alls!! Jag ser till och med solen sticka fram mellan molnen. Woopdidoo! Som en kär klasskamrat skulle säga. Nu kan inget gå fel!

Jag ska härmed släpa mig in i duschen, tänker inte nämna hur jag ser ut i håret. Ännu mindre säga hur det ser ut i lägenheten. Ehm, ja. Jag ska nog städa lite. Kanske. En viss person var ju här igår kväll och vräkte ut alla sina kläder och grejer på hela golvet... Så det ser lite stökigt ut faktiskt. Undrar hur det blir i våran lägenhet, när vi båda gillar att slänga kläder runt om oss? Nehe, jag kanske ska gå igenom resväskan och kläderna och se om jag hittar något användbart. En ny mysskjorta skulle inte sitta fel.

Nej, men då så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback