Gääsp!

Dagen har varit lång! Otroligt lång! Hade ett ganska intressant seminarie på förmiddagen, men på eftermiddagen gick det bara utför. Föreläsningen var säkert väldigt intressant, om man orkade lyssna. Jag satt och halvsov. I desperata försök i att hålla mig vaken, ritade jag hela blocket fullt av blommor och diverse. Och om man tittade åt sidan, såg man B och M:s block fulla av påskkärringar och stjärnor... En riktigt kreativ föreläsning måste jag ändå få säga.

Nu inser jag att jag aldrig kommer att komma upp till gymmet idag. Inte en chans på miljonen. Jag är så trött att om jag lägger mig ner nu sover jag resten av kvällen. Så jag ska vara hemma, läsa lite inför tentan (jag ska i alla fall tänka på böckerna). Tänkte kila till gymmet 08.30 imorgon istället.

Dessutom ska jag klippa mig i morgon. Blev så inspererad av B, nyklippt och fin i håret. Så jag bokade mig en tid i morgon förmiddag. Det kommer bli hektiskt! Gymma 08.30 - klippning klockan 11 - jobba klockan 14. Men vad gör man inte för att vara lite påskfin? Det blir sovmorgon på fredag! Banne mig. Älskling, tänker du vara morgonpigg då åker du ut! Det är ord och inga visor!



Kommentarer
Postat av: Johanna

man ska inte hindra kreativiteten från att flöda ;)

2009-04-06 @ 18:32:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback