Nästan klar!

Woho! Jag har bara en och en halv fråga kvar på tentan, och oj vad svårt det blev att koncentrera sig nu! Det är så mycket annat som bara tar över min fantasi nu. "Jag har ju enda till 16.30 imorgon på mig, jag hinner". Det känns lite läskigt. Men jag kanske ska ta en paus ändå? Läsa en av mina nya böcker som jag hade beställt, och som kom idag. En shopaholic i New York och En shopaholic säger ja. Det är ju inte bra att sitta framför datorn hela dagen... Hehe. Japp, så gör jag! Ha en trevlig fredagskväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, tack för att du peppade mig! blev några härliga bilder av det hela, imorgon ska jag ut en sväng igen tror jag, måste passa på när vädret tillåter! :)



skönt att det går bra för dig, lycka till med resten också! :)

2009-04-04 @ 01:13:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback