Onsdag

På dagens schema står det: plugga till läsloggen, handla, ta en promenad och gå till tandläkaren. Vilken otroligt upplyftande dag detta kommer bli. Eller inte! Fy, jag avskyr tandläkaren. Tack och lov ska han bara få titta på tänderna och inget annat! I annat fall går jag därifrån på en gång. Ja just, jag får besök av min ena syster senare idag. Det påminner mig om att jag borde plocka undan lite saker... Om inte annat borde jag diska, kanske, helst dammsuga också. Men det orkar jag nog inte.

Nehe, ni får ha en underbar onsdag. I det här gråa vädret...



Kommentarer
Postat av: Malin

Usch usch hoppas det går bra hos tandläkaren.

Jag gillar inte heller tandläkaren, men jag är ganska van att hänga där efter alla år med tandställning!

Hoppas pluggandet går bra också förresten!

2009-04-15 @ 11:02:55
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag lyckades kopiera alla saker igår, annars hade jag inte haft nåt alls att läsa haha! Dessutom tyckte jag det var relativt lättlästa saker den här gången, speciellt eftersom flera saker var på svenska,det tackar vi för!:)

2009-04-15 @ 12:02:21
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: K

Inget att plocka undan :p

2009-04-15 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback