Semester i Nora

Åh, jag har det underbart. Det är fint väder ute som resulterade i att jag satt tre timmar i solen igår, det hela ledde till en underbar röd bränna. Vilken jag tänker förbättra (förvärra) idag. Var på tjejmiddag hos S igår också, ett litet födelsedagskalas. Det var väldigt kul att få träffa dig igen! Och denna gång får det inte gå så lång tid tills nästa gång heller.

Annars gör jag inget som jag tänkt att jag skulle göra. "Jag ska plugga massor i helgen, och gå långa promenader". - Jo tjena! I och för sig gick jag ut med hunden i morse, men jag har varken pluggat eller gått de där långa promenaderna. Jag har bara gjort, ingenting! Underbart skönt, men plugget ligger där i bakhuvudet och gnager. Men skit samma! Snart ska jag åka ut till mamma och sola lite till, sen ska jag kanske hälsa på syrran på sommarjobbet! Grattis föresten!

Nehe, ha en bra dag allihopa! Nu ska jag ut i solen!!



Kommentarer
Postat av: B

vad underbart det låter gumman! det är alltid härligt med lite semester=)

ses te veckan!

2009-04-25 @ 17:10:34
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback