Sex-årsdagen

Japp. I dag den 14:e för sex år sedan var det klarblå himmel och strålande solsken. Jag och min vän M hade spenderat en liten tid hos K. Och där på Sundsbergets gata hände det. Vi blev tillsammans. För sex år sedan! Det är inte klokt vad tiden går fort när man har det bra. Och underbart har vi haft det. Och har det. Jag älskar dig mer och mer för var dag som går. Det kan låta som en klyscha, men jag menar det verkligen. Du är en väldigt stor del av mitt liv, och kommer alltid att vara det.



Det här är nog den första bilden på oss tillsammans. Hemma hos Ks föräldrar. Då var man inte gammal kan jag säga. Eller vi ser inte speciellt gamla ut. Samma klädstil hade vi redan då ser jag nu. Bruna manchesterbyxor. Grrr!



Nyår några år senare. Lika nykära fortfarande.



Nutid. Fortfarande med samma typ av klädstil (om inte blir det mer och mer). Ett riktigt typexempel var i helgen. I lördags bar jag en turkos tunika, och min älskling kommer då i en turkosrandig piké. I lördagskväll var jag en ljusrandig skjortrklänning, och då kom älsklingen i en randig skjorta han med. Trots det är vi lika kära som förr, om inte mer. Ännu galnare och jag är ännu mer beroende av dig och så fortsätter det.

Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis fina du (ni)! Så himla glad för eran skull! :D



och tack - jag ÄR gladare än på ett tag. känns jättebra! hoppas verkligen att det går att kombinera dem, att städföretaget känner att jag kan få göra det! vore underbart bra! :D



<3

2009-04-14 @ 18:34:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till er! :) vad röd hårig K var på första bilden! ;) gulligt

2009-04-14 @ 18:46:56
Postat av: t

Grattis på sex-årsdagen i efterskott! :)

2009-04-15 @ 12:07:09
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback