Tenta

Jag har nu suttit i två timmar, och ska sitta tills imorgon. Senast klockan 16.30 ska det vara inlämnat. Ja tentan såklart, men det förstod ni va? Jag tyckte den var så underbart kul att göra sist, så jag ville göra den igen. Varför inte liksom? Jag sitter hellre inne framför datorn, än att gå ut och gå i det soliga vädret. Of course! Det finns inget bättre att spendera en fredag- och lördagdag på. Jag förstår att ni är avundjsuka. Men jag var först! Ni kanske kan göra om andra tentan? Den är ju om en vecka. Det är riktigt skoj.

Nehe, nu är min 10 minuterspaus över. Och jag ska återgå till min roliga tenta om biomekaniskt perspektiv. Bit på den du!



Kommentarer
Postat av: Johanna

du, det kommer gå bra honey!

2009-04-03 @ 12:45:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback