Våren är påväg

Underbara Fjugesta. Men nu är tiden där över och förbi. För alltid. Hoppas jag. Hann med ett besök på Conventum i förmiddags, där vi fick se på de nyaste modellerna av vissa hjälpmedel. Det var riktigt spännande och intressant. Jag hoppas att min kommande framtid blir lika intressant och spännande.

Var precis över och kollade in nya lägenheten. Den kommer bli underbar!! Liten, men underbar! Ett stort kök, åh vad jag har saknat det. Mitt är alldeles förlitet, om ens befintligt. Ett underbart, ljust sovrum, och ett pyttelitet så kallat vardagsrum. Och en stor hall! Jag kommer bli bortskämd. Ååhhh, jag vill flytta nu. Helt plötsligt känns min lägenhet väldigt liten.

Föresten, något som inte har med saken att göra. Har jag sett ett väldigt fint vårtecken. Blåsippor och tussilago! Nu är äntligen våren påväg!



Foto: Jag 060402



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback