Värme

Dagen har varit effektiv, trots hemtentan. Efter jag lämnat in den begav jag mig till gymmet. Ett pass avklarades fort, och jag promenerade hemåt. Tog jag en ny väg hem, en underbar skogstur, vilket ledde till att jag plockade årets första vitsippor. Det kändes lite för tidigt, men men. Nu ÄR våren här! Och jag hoppas den ska stanna.

Vid hemkomst, käkade jag lite lunch och slängde iväg ett sms till min granne downstairs. En promenad planerades, och vi begav oss ut på en timmes spatsertur (synonymordboken för promenad) i skogen. Efter det plaserade jag mig på balkongen med en bok. Och där blev jag sittandes i en och en halv timme. Sen blev det för kallt, klockan var då 18.30.

Så nu har jag precis kommit hem från en tripp till affären. Ingredienser till kladdkaka inhandlades. Så imorgonbitti ska jag upp och baka, för att bjuda mammsen och syrran som kommer på besök. Vi ska på blomstermässan på Conventum över dagen. Jag hoppas på lite tips, för jag vill odla! Annars så består kvällen av storstädning. It look like hell!

Hoppas er dag varit fin!


Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad mycket luft du har fått idag :D hoppas jag tar mig tid att få bråkdelen av all den luft du fått idag, imorgon! :D jag ska i alla fall äta glass i solen - förutsatt att det Är sol! :D

2009-04-04 @ 19:48:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback