Ändrade planer för kvällen


Så jag stannar hemma istället. Hade egentligen tänkt att gå på slottsfesten, men mitt sällskap fick ett erbjudande hon inte fick missa. Så istället för det ska jag väl begrava mig här i soffan. I min ensamhet. Men först ska jag ta en promenad till ICA. Inhandla något gott till kvällen, och sen! Sen är jag redo... Att somna tidigt i soffan och jobba arslet av mig imorgon. (Sista dagen!). Haha, det där lät sorgligt. Men va fan. Det komer fler dagar och det är bäst att njuta av sista tiden i ensamhet här i lägenheten. På måndag åker jag till mamma och sen kommer jag inte hem förens fredag eller lördag. Och sen på lördagen är det ju the BIG day. Älsklingen flyttar hem. Thank god!

" - Varför byta jobb när man kan gnälla på sitt gamla?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback