Det är fredagskväll och här sitter jag ensam


Bild: Kenneth
Mellbystrand 2009

Om 13 timmar har jag omtenta. Om 13 timmar avgörs min kommande framtid. Om 13 timmar... Äsch! Jag har i alla fall några timmar på mig att få in det sista som tydligen behövs att banka in. Då det inte verkar fastna på annat sätt. Skulle behövt lite hjälp från älsklingen, men han såg sin chans och stack till sin far och syster. Och lämnade mobilen hemma, typiskt! Jag som tänkte skicka ett gulligt "Älskling... kom och hjälp!" sms. Eller kanske inte, det hade nog mer varit "ÄLSKLING, nu är det PANIK! Sluta fika och kom hem!"

Men där sprack den planen. Jag får väl lägga mig och läsa igenom allt en sista gång. Sen hoppas jag att han kommer hem och hjälper mig lite i alla fall. Vill ju inte sitta här hela natten!

Kommentarer
Postat av: Malin

LYCKA TILL i morgon! Jag ska hålla alla tummar jag har och säga till alla andra att göra det också! Du kommer klara det!

Kram!

2009-08-21 @ 19:30:36
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ELINA!!!

berätta nu! hur kändes det? hur gick det?

jag håller tummar här borta på Norrgatan!!!

2009-08-22 @ 10:05:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad läser du för bok just nu? Hoppas omtentan gick bra tjejen!

2009-08-22 @ 20:30:45
Postat av: Gun

Vad läser du för bok just nu? Hoppas omtentan gick bra tjejen!

2009-08-22 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback