Godmorgon världen

Ytterligare en ny morgon vankas. Och idag ska dagen spenderas framför böckerna. Ska plugga och kanske ta mig iväg till gymmet sen. Det vore bra om inte annat. Måste ta tag i det där som kallas träning. Funderar på att träna styrka två gånger i veckan och träna kondition en gång i veckan. Får se om jag kan kombinera det med att simma ibland också. Men det vore kul att göra någon gruppaktivitet, innehållande styrka kombinerat med kondition kanske. Core eller aerobics hade varit perfekt... Eller något annat trevligt. Men det har vi ju inte på gymmet, så det får väl vara.

Nehe, nu ska jag väl göra mig i ordning. Får besök av svärmor senare, och det är lite stökigt här hemma. Ops!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så, det är lite städning på schemat för dig med? ;)

2009-08-17 @ 12:11:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback