Huvudvärken börjar återkomma och ett slags halsont har blivit värre


Bild: Kenneth

Vi har precis ätit middag. Lite sent jag vet. Men vart tog den här dagen vägen egentligen? Jag har suttit och pluggat hela dagen. Helt plötsligt är klockan runt 17.00 och älsklingen kom hem från sin vän. Då kom jag på att jag inte ätit något alls. Förutom det där onyttiga. Men istället för att äta gick vi ut och gick en sväng istället. Det var skönt med frisk luft, men jag kan inte neka till att min tankar gick åt "tänk vad mycket du kunde plugga nu egentligen, och så går du här och såsar". Men men. Frisk luft och motion måste man ju ha ändå.

Nu är det Simon & Tomas på tv. Mitt och tydligen Kenneths också, favoritprogram. Det är så kul att se hur de gör och tänker. Samt att man får många nya idéer!

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig!

2009-08-21 @ 00:12:00
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback