Jag börjar känna av mina tentanerver nu

Och då är det ändå fem dagar kvar. Jag brukar inte ha några tentanerver alls, mer än kanske dagen innan. Men nu är det ju en så förbaskat viktig tenta så nu vore det väl konstigt om jag inte var nervös. Klarar jag inte denna, då går jag arbetslös i höst... Utan inkomst. Och då blir det inte roligt alls faktiskt... Undrar om man borde söka något jobb? (Om det ens finns något att söka...). Det är kanske dags att besöka platsbanken, utifall att. Men helst vill jag ju inte tänka så, jag vill ju ut på praktik i höst. Men tänk om. Jag börjar förstå hur de som inte har något jobb i dagens läge känner.

Nej inga sådana tankar nu! Jag ska klara det. Jag ska! ... Men man borde kanske besöka platsbanken i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU! det tycker jag att du ska göra. (då kanske jag känner mig lite mindre bortkommen i sällskapet jag går ut med... :P de var väldigt blonda och verkade inte helt trivas med att jag är mer åt det lite rockiga hållet kanske... så de dansade liksom mot varann, och jag kände mig som en svans. thank god, att jag hittade Emma och Madde sen. Emma slet omkring med mig, lät mig hälsa på hälften av besökarna och var toppen. much better :P )

på fredag, är det maskerad på klubb camden på Stället. då tycker jag att du ska joina <3



honey! du kommer klara det <3

jag tror stenhårt på dig!!!

2009-08-17 @ 12:29:32
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kommer att klara det den här gången så du behöver inte oroa dig!Lycka till med pluggandet de sista dagarna! Kram

2009-08-17 @ 16:09:53
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback