Jag har märkt en sak på denna korta samboperiod


Bild: Jag
2006-09-15
De som känner mig sen tidigare vet att denna bild är förebilden till en av
mina tavlor som jag hade med på våran konstutställning Februari 2007.
Slutprojektet på gymnasiet - Estet bild



Man hinner liksom inte riktigt med det man brukar göra  när man är sambo. då menar jag det som jag gjorde när jag bodde själv, mina rutiner. Eller så är det helt enkelt för att det har varit så mycket de två veckorna som vi varit sambos i. Inget negativt med det egentligen, bara att jag saknar lite egentid. Och det vet jag att Kenneth förstår ♥ Som svärfar säger är vi två väldigt envisa av oss, och ibland blir det bara förmycket av det goda.

Jag har inte hunnit gå igenom alla mina tidningar som jag prenumererar på till exempel. Jag har fått läsa dem lite sporadiskt då och då. Och det ger inte samma känsla som det gör när man precis fått den. Då man kryper upp i soffan, drar på sig filten och bara myser för sig själv.

Så ikväll har jag gått igenom en av mina kataloger som jag fått. Från Panduro Hobby. Jag älskar att pyssla. Men de senaste åren har jag varken orkat, haft lust eller funnit inspiration. Vilket är väldigt tråkigt, då jag tidigare var en ganska kreativ person. Men nu ska jag försöka ändra det. Den här veckan som kommer, tänkte jag försöka pyssla lite. Har fått lite inspiration av katalogen. Så på måndag är det jag som ska upp till stan och handla paljetter, smyckestråd och lite annat smått och gott. Något kul ska jag väl göra på min semester! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, den tavlan. Så himla fin...!



klart du ska pyssla. ta lite inspiration från http://pysselninja.blogspot.com ;D



jag har tappat bort den egentid jag borde ha, med min kära cosmopolitan som trillar ner. får aldrig riktigt tid att sätta mig o verkligen läsa den...

vad för tidningar prenumererar du på? :)

2009-08-23 @ 00:03:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

mmm, det låter härligt! vad kostar det att prenumerera på dem? :)

2009-08-23 @ 09:37:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback