Längtar efter morgondagen


Bild: Kenneth ♥
I'm happy (and going crazy)!

Klockan 11 ska jag träffa Bitta uppe på stan. Vi ska shoppelishoppa! Lönen kommer ju in på kontot imorrn, och för första gången på länge ska jag unna mig lite saker. Har 50 kronors rabatt på Åhlens, samt att jag fick 100 kronor av mormor, som jag tänkte lägga på något kul.

Min lista:
- svarta jeans
- maskara
- underkläder
(- smycken och/eller nagellack)

Jag har redan utsett några svarta jeans att välja mellan. Och maskara att försöka utse den bästa av. Så det är egentligen bara underkläderna som kommer bli ett letande efter. Men det kommer bli bra! Åh vad jag längtar. Och det bästa utav allt. Efter shoppingturen, på kvällen, har Bitta dessutom blivit utkörd hemifrån. Så hon kommer hit. Och det betyder - tjejkväll. Med Sushi, en vinare och mycket mycket skratt och prat!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät som en fullkomligt underbar kväll måste jag säga! underbar dag rent allmänt. jag hoppas att ni får det fint! :)



2009-08-26 @ 20:57:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det låter som om jag blitt hemlös!! Wohoo, jag längtar tills imorn!!!

2009-08-26 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback