Nu är jag hemma

Precis som jag tänkte så drog det hela ut på tiden. Men vad gör man? Besöket var i alla fall trevligt. Extra trevligt för mamma och syrran som lyckades få nya garderober medan dem var där. Och eftersom jag har en annan kroppsform än dem fick jag inget. Siri kunde ha några koftor, så de blev oversizev och skitsnyggt. Och hade det varit på mig så hade det inte sett klokt ut. Ska jag tillägga att hon är 179 och lång? Medan jag är 172,5 och... kortare. Jag har alltid varit den som varit längst i mitt sällskap. Men är jag tillsammans med Siri och Tova känner jag mig frukansvärt kort. Och då är jag ändå 172,5 cm...

Men vad gör man? Jag är nu shoppingsugen! Och sugen på något att äta!

(Jag har brist på bilder)

Kommentarer
Postat av: t

sv: okej, vad bra, för mig alltså. för då kan jag köpa vilken färg jag vill! :D

2009-08-24 @ 21:58:29
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback