Okej, det blidde inget gymmande idag

Istället blev det en långpromenad. Som har avslutats här vid köksbordet framför mina böcker, samt med en äggmacka i handen. Mums! Men ja tänkte ta tag i det där gymmandet i morgon förmiddag... Faktiskt. Tror jag. Om jag orkar. Energin har liksom gått ur mig, jag tror tentanerverna tillsammans med mensvärken är bovarna i dramat. Så kanske börjar jag träna senare i veckan. Vi får se... Men det vore bra om jag orkade. Haha, vilken pli jag har på mig själv!

Detta är de sista orden för ikväll. Nu ska jag läsa om infarkter och hjärnblödningar en sista gång för ikväll. Sen blir det sängen för min del.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback