Shoppingbegär... Det här är farligt!

Tamy Skirt SEK 599, Cheap Monday - NELLY.COM

 
Rochelle Waistcoat SEK 749, Rare Fashion - NELLY.COM
Bella SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Jag känner att jag behöver en höstkjol. Och till det måste jag ju i så fall köpa minst ett par nya skor, som jag kan ha både till kjolen och mina jeans... Sen vore det fint med något glittrigt. Diamond is a girls best friend... Funderar på en väst i metallic. Vad tros om det?      Kläderna är för övrigt från Nelly.se

Kommentarer
Postat av: t

sv: nej aldrig den är skitsnygg!! :D <3

2009-08-16 @ 23:59:12
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback