Sitter och suktar... igen!









Lite så som de ser ut vill jag börja klä mig. Mer kvinnligt, moget och snyggt. Strikt utan att det ska se stelt och uppklätt ut. Jag är jobbar ju inte på bank... tyvärr kanske man kan säga. Då har man i alla fall något att skylla på, varför man är så uppklädd. Jag vet inte om jag som arbetsterapeut skulle vara så smart att komma i en liten dräkt på måndagsmorgon, då jag ska ligga på golvet och meka med rullstolar... Eller ja. Vi får väl se vart jag hamnar, och vad jag jobbar med. Men vad tror ni? Kläderna är ju helt underbara!

Kommentarer
Postat av: Gun

Snygga outfits!

2009-08-22 @ 20:32:29
Postat av: Elina

Vem är du? Gun...

2009-08-22 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback