Snart är det Julafton


Och det är så himmlans mycket som ska hinna med innan dess. Det är ju så man blir smått stressad. Kurslitteratur ska läsas, folk som envisas med att fylla år ska firas, det ska inhandlas julklappar, inskaffas en gran, baka julgodis, slå in paket, plugga, skriva ett PM, tvätta, städa, hinna umgås med pojkvännen innan han åker, städa och gå på föreläsningar. Där emellan ska man hinna sova, äta, förhoppningsvis träna, se dagens ljus och få lite frisk luft.

Det är fan inte ett lätt liv man lever! Tur att det bara är jul en gång om året!

Och för att jag ska hinna med allt som jag nu har rabblat upp. Ska jag (på min sambofria, tyvärr, kväll) krypa upp i soffan under filten och läsa nya ELLE som kom igår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta de lugnt stressa av och åk upp till Norrland.

2009-12-17 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback