11:29

God förmiddag allihopa. Äntligen är jag hemma igen. Efter diverse förflyttningar.

Nu är det meningen att jag ska sitta och skriva klart min läslogg. Och efter det ska jag cykla och handla. Men ja... Här sitter jag nu i soffan, och inser att jag borde ta en powernap istället. Är fruktansvärt trött och det rycker i ena ögat. Men jag vet inte riktigt. Jag kan inte sova en stund mitt på dagen, för då blir jag så otroligt hängig och ännu tröttare efter det. Någon som har ett förslag till hur man ska bli piggare? Säg då inte "gå och lägg dig tidigare". Jag vet att jag sovit alldeles för lite denna helg. Men ibland blir det bara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback