Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag. Snart är den här. Vilken hysteri det är egentligen. Jag säger som många säger varje år. Varför visa kärlek just på en speciell dag, när man kan göra det hela året om? Är det inte roligare att få små kärlekshälsningar eller små överaskningar när man minst anar det? Okej, jag erkänner. Jag är inte så bra att komma med överaskningar. Blir mestadels små sms som jag så kreativt har skrivit. Jag får försöka bättra mig. Men ändå. En en enda dag per år... Nej, sprid ut era kärleksbudskap över hela året.

Jag och min älskling ska inte köpa något till varandra i år, heller. Jag tycker inte att det är ett dugg tråkigt. Vi lägger pengarna på saker vi gör tillsammans istället. Som nu. När jag åker ner till honom i mars. Då ska vi hyra en bil och åka runt och utforska omgivningarna. Det är så mycket härligare än att krysta fram en present, bara för att.

Nog tjatat om mina åsikter. Honey, jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Johanna

men gud, vad spännande det lät :D fota inte allt för många övergivna place utan mig bara! ;)



vi borde sätta oss någon gång och börja föra planer lite smått, för att ha något att se fram emot :D





(dina åsikter är överensstämmande med mina!)

2009-02-10 @ 21:16:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud det låter himla fint :D



jamen absolut, fredag låter som en asbra planeringsdag! ;D först promenad, sen planering i mängd ;) kanske lite försök till porträtt också?

2009-02-10 @ 21:58:15
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback