Dagen i kort

Hemkommen efter en ganska värdelös dag på universitetet. Men nu är det snart helg och imorgon är jag ledig! Eller, jag ska sitta hemma och skriva min läslogg tänkte jag. Efteråt blir det promenad tillsammans med Johanna. Tillsdess, idag, ska jag träna, plugga (helst), diska - det behövs verkligen, och städa.


Tänkte dela med mig av ett gott recept jag hittade på Smoothie. Den kommer i alla fall jag missbruka då mina favoritsmaker är just fläder och hallon.

Hallon- och flädersmoothie


Du behöver:
4 dl frysta hallon
1.5 dl koncentrerad flädersaft
2 dl naturell yoghurt 3 % fett, ev låglaktos

Gör så här:
Kör hallon, flädersaft och yoghurt i en mixer. Häll upp i 2 vackra glas. Strö på lite jordgubbskulor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

och så förväntar jag mig en bild på denna tjusiga skapelse när du gjort en ikväll? ;)



jag byter nog ut just fläder, mot något annat tror jag... frågan är bara vad! :/ :p

2009-02-12 @ 16:35:36
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

rackarns då ;D

jag menade smoothien! :P





filmtips till mig? :]

2009-02-12 @ 16:58:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är jordgubbskulor?? :P annars lät det riktigt gott tkr jag!

2009-02-12 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback