Dagen i ord

Idag har vi gjort ortoser i skolan. Viloortos och tumortos. Det var spännande. Och nu vet jag nästan exakt vad jag vill inrikta mig på när jag har fått min examen. Det är inte ortoser i alla fall. Dock måste jag plugga vidare. Men det får bli lite senare tror jag.

Har också hunnit med att träna idag. Det var fantastiskt skönt. Har bokat in ett pass på lördag också (förutom imorgon). Klockan nio, på morgonen. Det kan vara skönt att komma igång tidigt. Nu kommer det bli träning så mycket som möjligt. Ska förhoppningsvis hinna med att jobba lite vid sidan av studierna. Det hade varit härligt, att få in lite extra pengar. Då kan jag shoppa lite mer! Eller som älsklingen sa "då kan du ju spara dem". Glädjedödare!

Jag har precis druckit upp min smoothie, och det blev bra! Nästa gång ska jag nog riva i lite mörk choklad. Det kommer bli gudomligt gott. Kanske en nypa vaniljsocker också. Eller kakao. Måste bara till Willys och handla först. Nästa vecka alltså.

Nej nu ska jag återgå till Top model 11. Sen blir det dusch och bokläsning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okeeeej, vad är ortos?! :P fattar inget!

och vad är det du vill inrikta dig på? :D



åh gud. jag vill också träna ju, massor!

önskar jag var rik och kunde ha ett gymkort...!



vad blev det för smoothie idag då? som blev lyckad :D jag har börjat ha i lite kakao, lite mindre än en matsked. TUMMEN UPP, måste jag säga ;)



<3!!

2009-02-11 @ 20:59:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu finns svaren från frågestunden inlagda darling :D

2009-02-11 @ 23:10:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

EXPERTELINA :D hihi!



okej, och vad kommer det sig att du vill jobba med det? :)



du, imorgon, kan vi ses runt 13-14 tiden? ska träffa mulin en liten sväng först nämligen.. ^^



<3!

2009-02-12 @ 09:30:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback