Där med basta!

Ja, jag sitter nu här i soffan. Precis som jag sa. Dock ser jag inte ut som ett russin. I kroppsform, dock kanske lite lik i färgen.

Nej, efter att ha beklagat mig (lite väl mycket kanske) hos min pojkvän, fick jag en spark i arselt och en tillsägning. Det var bara lyda och ta sig iväg. Så kvällen har resulterat i en mys- och tahandomdigsjälv kväll. Jag har varit och solat, tagit en promenad till Willys, inhandlat grejer till frukost och smoothie. Samtidigt som jag la ner tidningen ELLE i korgen. Tagit mig hem. Duschat, tänt ljus, ätit avokado och läst ELLE. Och första gången på länge har jag nog lyckats slappna av och ägnat mig åt det jag gillar. Jag satt i en och en halv timme och dreglade över tidningen. Så många spännande reportage och bilder! Nej, mer tahandomdigsjälv kvällar åt folket!

Tack älskling för insikten! Jag hoppas du förlåter mig för den senaste veckan. Humöret har inte varit på topp. Men det är påväg åt rätt håll igen. Ha lite tålamod bara. Jag älskar dig över allt annat. Jag hoppas att du vet det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback