Godmorgon

I gårkväll kom jag i säng lite sent, efter att ha tampats med diverse Ikeamöbler. Innan jag somnade kollade jag schemat så jag skulle veta när jag behövde gå upp. 08.15-11.00 hade jag skrivit i min kalender, så jag ställde klockan på 06.45. Jag vaknar, slår igång datorn för att extrakolla schemat och inser att jag börjar 08.30. Så nu har jag suttit här och slagit ihjäl tid, ca 45 minuter. Surt sa räven om rönnbären!

Inte kan jag göra något heller, så som att städa, för det är för tok på tidigt och jag skulle nog väcka mina grannar. Det rckte nog med att jag spikade igår kväll vid 21-tiden. Jag får ta tag i det när jag kommer hem. Upptäckte att jag slutar en halvtimme tidigare än vad jag trodde. Så dagen kanske ordnar upp sig ändå.

Ha en bra dag så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback