Helg

Helgen har gått alldeles för fort. Jag har inte hunnit med det jag skulle och hade tänkt att göra. Som att till exempel läsa de två engelska artiklarna till läsloggen. Jag lästa halva ena artikeln, och förstod inget alls. Så det börjar bra. Suck. Annars har jag tillbringat lördag och delar av söndag i skogen. Jag har också druckit mitt första glas Martini, helt okej smak. Men jag längtar mer efter ett glas vin. Det får bli nästa helg. Då kommer älsklingen hit också. Hoppas veckan går lika fort som denna.

Nej, mer spännande än så blir det inte. Jag ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag placera mig framför min underbara tv och äta lite av mina frukter som jag köpt och kolla på Beck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback