Killar alltså!

Efter att ha tillbringat värdelös tid i skolan är jag nu äntligen hemma. Tillsammans med älsklingen som också har dykt upp. En av de första meningarna var "här kommer jag nog trivas". Vad tror han? Han att ska komma hit och bosätta sig eller? Tydligen för efter ha varit här i 10 minuter ser nu min nystädade lägenhet ut som ett bombnedslag med hans prylar högt och lågt. Och killar kallar oss tjejer stökiga och att vi skulle ha för mycket saker?

Fan heller!!

Men lika glad för det är jag. Han är äntligen här.


Kommentarer
Postat av: t

sv: Jasså ;)

2009-02-06 @ 15:34:44
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha aw!

du ska nog se att han snart klampar in med skorna och lämnar smutsiga avtryck! :p





du, jag fick veta av Karin (linde), att i hålahult (typ vid mogetorp) finns ett gammalt sanatorium. och det lär ju vara helt i din och min smak!!! kommer din söta bil bosätta sig i örebro? i så fall tycker jag att vi tar en tripp dit, så fort som möjligt ;)



hälsa karln din!





<3!

2009-02-06 @ 20:55:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

hahaha, låter ju bra det där ;P

2009-02-06 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback