Kväller

Nu har jag precis betalat in pengarna till de grejer jag lyckades erövra på tradera igår. Japp, nu börjas det igen. Man ska inte ha tråkigt och ha tillgång till sin pojkvänns traderakonto. Det är inte så bra för plånboken. Jag är två böcker rikare, och cirka hundra kronor fattigare. Nu vill jag ha den 25:e. Snarast möjligt. Nudlar resten av veckan - yes indeed! Sen ska man inte alltid vara så snabb med tryckandet. Ena boken vill jag inte ens ha. Men tji där fick jag för det! Är det någon som är intresserad av Marian Keyes bok - En oväntad semester?

Är också klar med läsloggen. Stackars B fick stå ut med mitt gnällande ett tag. Men vad har man inte sina vänner till? Så nu är det bara att skicka in den. Imorgon.

Mot gymmet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, men en oväntad semester är faktiskt jättebra! :) marian keyes är toppen :D köpte en bok skriven av henne idag :)

2009-02-16 @ 20:26:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

jahaaa, då är jag med ;P

och vilken är den första? ^^

2009-02-16 @ 21:17:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback