Paris och Nicole

Fredagsplaneringen är i full gång. Jag hoppar över torsdag och fredag dag. Då ska jag nämligen skriva hemtenta. Det kommer inte bli roligt. Men på fredag eftermiddag hoppas jag att tentan är färdig i hyfsad tid. Helst innan 15. Om det så ska vara att jag sitter uppe hela torsdagnatten! Jag ska nämligen till Nora, där jag ska fixa syrran och en av mina få kusiner. Lillsiss' ska ha maskerad med sina kompisar, och hon och kusinen har anställt mig som sminkös och hårfixare. Paris Hilton och Nicole Richie står på schemat. För min del hoppas jag på bra bilder...

Det är så mycket som ska fixas inför en sådan sminkning. Man ska veta hur Paris och Nicole sminkar sig, har håret och vad som är typiskt för dem. Detta har resulterar i mängder av sökningar av bilder. Det ska tas fram färger, penslar och hårgrejer. Man ska helst haft en provsminkning innan så att man vet vad som väntar. Men det hinns inte med denna gång, utan det blir action från första början. Det gäller att ha tungan rätt i munn så att säga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag önskar bara att de där bättre tiderna kunde komma nu. jag tycker arbetsmarknaden varit evil mot mig länge nog :/



lycka till med sminkningarna, det kommer nog gå toppen :)

2009-02-25 @ 19:23:56
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sherin

Du har en himla fin blogg :)

2009-02-26 @ 10:55:33
URL: http://sherind.blogg.se/
Postat av: s

Nice, vem ska vara vem då? :P

2009-02-26 @ 13:10:46
Postat av: t

Paris och Nicky hilton vare väl ändå :P

2009-03-03 @ 18:34:03
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback