Shoppa shoppa shoppa

Godmorning sunshine!

Jag har hamnat i ett shoppingberoende igen. Det är massor som jag vill köpa i klädväg. Men, med bara några hundra kronor kvar på kontot den här månaden, känns det som om det får vänta. Till nästa månad kanske. Eller månaden efter... Men jag vet att jag hur mycket räkningar som helst som kommer dras nu den 25:e. Så det får väl vänta ytterligare månader.

Det jag vill köpa är:
- Massor av fina underkläder
- Två baströjor, vit/svart
- Träningsbag

Träningsbagen är faktiskt viktigast. Allt får inte plats i handväskan, som jag använder nu. Så jag är i ett stort behov av en träningsbag. Ingen som vill skänka mig en? Eller ge mig lite pengar!? När jag har ett jobb ska jag shoppa i massor! Bara för kompensation. HA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

gudars, jag saknar det där med att shoppa. jag saknar det massor!!!! :(

2009-02-17 @ 11:06:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback