Söndagsträning

Snön vräker ner utanför fönstret. Bokstavligen talat. Usch. Kan inte snön bara försvinna så det kan bli vår någon gång? Jag vill inte ha mer kyla och blöt snö. Jag vill ha värme och sol. Grönska och ljus. Men det är väl förmycket att hoppas på så här i slutet av februari.

Nu ska jag ta på mig, X antal lager av kläder. För att sedan bege mig upp till gymmet. Funderar på att tillbringa några timmar där. Om det inte är alldeles för mycket folk. Skulle vilja träna lite kondition och styrka. Ska det bli någon beach 2009, så är det väl på tiden att man sätter igång ordentligt. Imorgon blir det dessutom träning med personlig tränare.

Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback